zaterdag 19 maart 2016

Susanne ...... ik ben stapelgek op jou!!!!

 Wow,.... Compagnie M kwam echt met een pracht van een patroon voor een cardigan.....

De naam zegt ook genoeg he..... ♪♪  Susanne.... ik ben stapelgek op jou.... ♫
En net zoals het zinnetje in het nummer zegt...   ♫ Hierop heb ik zolang gewacht... ♪♪
Dat is de waarheid... ik wou al heel lang een leuke cardigan maken.... en OH MY dit is er eentje....

 Dus wat doen we dan... we maken die.... en wat een superleuke om te maken... gaat echt heel vlot... en de maat klopt perfect....


Ik ging eerst op zoek in men mega stoffenkast, maar besloot om toch op zoek te gaan naar een superleuk 2zijdig stofje.... Ik vertrok naar Heusden Zolder en vond daar de ideale stof...


En toen zat ik met een dilemma... hoe ging ik deze gebruiken... normaal gezien is de harige kant de goede kant... dus ik besloot ze naast elkaar te leggen....

Ik koos uiteindelijk voor de 1e versie... maar ben er zeker van dat de 2e ook super had geweest :-)

Het in elkaar zetten ging echt heel vlot....

Ik koos voor een versie met biais.... MAAR.... ik had ook al een beleg geknipt....
Ik zette dus zowel een biais als een beleg.... Dat ziet er dan zo uit...


Ik ben echt zeer tevreden met deze cardigan... wat een leuk en snel model seg....






En... omdat het zo'n leuk patroon is... Maakte is er nog maar 1...

Dit keer koos ik voor een stofje dat wel in men stoffenkast lag.... Gekocht bij Het Vlijtig Bijtje in Waanrode...

Dat zorgde voor deze cardigan....





Voila... dit zijn mijn versies... tot nu toe toch... want er gaan er zeker nog veel meer komen...

Patroon: Compagnie M
Stof nr 1: Infinity Stoffen - Heusden Zolder
Stof nr 2: Het Vlijtig Bijtje -Waanrode

4 opmerkingen:

  1. Olala la la!! Heel mooi :) staat je echt knap. En die dubbelzijdige stof is zo leuk. Lekker fluffy :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had een supermooi voorbeeld he.... Maar zo leuk om te maken... Ben heel blij met dit patroon.... zo gaan er zeker nog komen :-)

      Verwijderen
  2. Je hebt dat weer prachtig gedaan... aan zoiets zou ik ook nog wel durven beginnen maar ik denk niet dat ze mijn maat hebben al denk ik wel dat het een model is dat ook voor grote maten mooi zou zijn. Ik ga er toch eens achter horen. Super Kelly!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een superleuke om te maken. Het patroon gaat tot maat 50... Ik zou het zeker doen... is echt zalig om te dragen...
      Te koop via hun site....
      https://compagnie-m.com/product/the-susanne-cardigan-for-teens-and-women/

      Verwijderen