dinsdag 30 augustus 2016

Infinity and beyond

Vorige week schreef ik hier een post over de infinity dress die ik maakte voor men schoonzus....
En ja hoor.... de trend is gezet....

Ook men zus wou er eentje... liefst gewoon in zwart...

Niks nieuws zal je denken.... neen... niet echt :-p

Maar bij deze maakte ik nu ook een zwarte bandeau zodat je net iets meer mogelijkheden hebt om je jurk te knopen zonder dat er dingen te zien zijn, die je niet wil laten zien....... als je snapt wat ik bedoel ....





De mogelijkheden met deze zijn dus nog groter dan met de vorige....

De eerste reeks foto's deden we met de bandeau die ik maakte uit hetzelfde stofje als het kleed...
Maar tijdens de reeks leek het leuk om toch eens met een contrasterend topje te experimenteren.... Ik haalde dus een rode bandeau uit de kast en ook dit zorgde voor een heel leuk resultaat....


Je kan dus nog meer uit je infinity-dress halen als je maar even probeert

De jurk maakte ik op net dezelfde manier als de eerste....

Hieronder een paar van men eigen favoriete modellekes... zo kan je die wat groter bekijken... ik ben zeker fan van de ontelbare mogelijkheden en ga op zoek naar nog meer.... en meer ..... en meer....

Dus ik hou jullie op de hoogte....







Bedankt aan de zus voor het modellenwerk :-)

Inspiratie patroon: Het stikmotief
Stof: Infinity Stoffen - Heusden Zolder

9 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. hihi... zotte doos... dan maak je u er toch eentje... Ik heb er al 2 gemaakt en heb er nog steeds geen zelf :-)

      Verwijderen
  2. Mooi kleed!
    Het model, heet ze misschien Vicky?
    Denk haar te herkennen. We hebben vroeger samen gewerkt in de Kinepolis in Hasselt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waauw, keischoon!! En idd, wat een mogelijkheden zeg, bijna niet te geloven! Heel leuk! En je zus lijkt nogal op jou precies :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u voor de complimentjes.....
      En ja, we zijn dan ook een tweeling... dus een beetje gelijkenis kan er wel inzitten :-)

      Verwijderen
  4. Kei tof! Met dat contrasttopje erbij vind ik het nog leuker

    BeantwoordenVerwijderen